Hoe we door een correcte voorbereiding, adequate opvolging en uitmuntende uitvoering een meerwaarde bieden voor tal van klanten.
De voorbereiding van een project is de helft van het werk. In aanloop naar grote of langdurige projecten proberen we de mogelijke pijnpunten zo goed als mogelijk in kaart te brengen. We gaan in overleg met de klant hoe we het project kunnen optimaliseren en zo een win – win te creëren. We denken mee over welke profielen best waar worden ingeschakeld en hoe we de verdeling van teams kunnen optimaliseren. Tot op het punt dat we zelfs meedenken over optimalisatie van de timing.
Daarnaast bieden we een enorm kwalitatieve opvolging. Het is zeer specifiek aan onze sector om te kunnen schakelen waar nodig en aan te passen op basis van eventuele wijzigingen. Bij MIRA schakelen we mee waar nodig en stellen ons enorm flexibel op.
Bovenstaande factoren komen dan ook logischerwijs tot uiting in het werkveld. Onze projectleiders bereiden zich grondig voor op de projecten die ze moeten sturen. Een taakverdeling is reeds gemaakt en de briefing is reeds uitgeschreven vooraf. Door maximaal in te zetten op de begeleiding van ons team kunnen we het gemiddeld niveau van onze mensen hoger houden dan de meeste van onze concullega’s. Een ervaren basisteam die heel sterk is opgeleid zorgt ervoor dat de rest van ons team heel snel op het gewenste niveau komt van de klant.
Tot slot volgen we ook netjes op na afloop van de opdracht. We vragen eerlijke feedback op waar we in de toekomst mee verder kunnen. Eventuele opmerkingen worden ter harte genomen en consequent opgevolgd.